Tuesday, April 7, 2009

fake, celebrity and fame....

aku tak paham manusia skrang nieh...
dah pandai bergaya dgan retail yang branded..
xyah jauh2 lah..
contoh aku amek kat college aku....

amek kau ader lah 2 3 ekor rakun nieh..
pakai denim kat blakng punggung amek kau..
besar2 tulis brand dier..
if i not mistaken,denim nieh mahu rm500 sepasang kalau yang ori...
but is it they wear a ori one or it is just a fake one...?
helo...nak bgtaw korang eh...
kalau pada gaya korg pakai kan...
mungkin budak2 yang bodoh jer ckap ori..
tp kalau aku tgk lah kan..
mau tergelak nak tgk korang ramai2 pakai benda yang same then bwat muka bangga yang bangang lalu dpan kafe
college tuh...
aku tau korng bli kat maner n siap terserempak lagi tgk korang bli...

naper..?sentap...lantak kau lah...
tapi mmg betul....
daripada senior smpai ker junior kau..
hahahhaa....
nmpk sgt...

okie...
satu lg citer..
kenapa kalau celebrity pakai benda fake pon korg ckap ori....?

1st..sbab korg estimate yang dorg nie kaya...padahal kayap.....
bli kat ps ker uptown ker then ckap bnda yang dia pakai ori smpai beribu2...
ahhaha..kezian.....artis sangak kan..

2nd..kalau korang tgk org biasa pakai bnda ori msti korg kat fake..
alah mak aku pun dah terkena...
bwat penat dan abes duet jer aku ckap kat mak aku beli brg ori sdgkan org cakap fake...
kimak btol manusia2 nieh sumer...
ko ingt org biasa tak mampu ker nak bli LV, SELVATORE FERAGAMORE, PRADA, GUCCI, YSL, JASPAL dan lain2...?
persetan kan sumer tuh..

korg pkir lah elok2...
jgan smpai kena jadi bahan ketawa org dah ler...

No comments:

Post a Comment