Wednesday, April 1, 2009

the day....

smalam 1april..

aper yang ader dgan 1 april....

ya april fool...

tapi takder saper nak kenakan aku..

yelah takot kena maki dgan aku kan.....


so...xderlah org nak berani kenakan aku...

smalam xde bwat aper...

duk kat bintang dgan member2..

mlam pg pasar malam yang azab tuh..

panas gler....

beli aper yer kat pasar malam..


kuey teow, keropok lekor, housing handphone, roti john dgan air jambu batu..

wah...makan kermelantak..?

tapi tak makan sumer tuh..

maen share2 dgan member..


seth kata ade hot story..

so aku tanyer dier..


affa: aper citr nyer seth...?

seth: adalah, tapi takleh nak citer skang...

affa: kenapa?

seth:ada manusia yang tak patut dengar..

affa:oh..okie...aku pham...


then dier minx sruh translate keje dier dr bi ker bm...

tolong jerlah...dah tak tau nak bwat aper...

hahhaa...

tido awal malam td pukul 2 pg....awal ker tuh..?

No comments:

Post a Comment