Sunday, May 24, 2009

updating...


thanks to kak amy...



hmmm...bleh dikira kan suprise lah kak amy blik keje bli kek for us..
actually utk ma lit bro coz bufday dier 20 may..
and ma sis kata sekali jelah....
selang 2 hari jer..
hmmm..
aku pun terima jer ler..
dah org nak blanjer kan...
chocolate cake yang sedap nieh x abes makan coz perot dah kenyang..
hahahahaa...
but really appreciate for buying it...
adek aku je yang hentam kek nie...



ha...tgk ler ma lit bro..
dgan tak pakai baju nyer sambil menjamah kek..
hahahaha..
malam tu ma sis cuma beli kfc jer....
tak rancang pon sumer tuh...
dier nak bwat ala2 suprise..
suprise ker..
hahahhahaa..



bab kfc memang selera terbuka..
aper lagi hentan\m sorang sekotak yang dinner plate..
huhhuhuhhu...
kek ditingalkan begitu sahaja..
hahahahhaa.l..
sponsored by kak amy...thankiu...


terkejut gak blier kak amy kata suprised ni utk aku skali..
hahahhaa..
layan jerlah..
tyme nak tiup kek..
aku yang pling beria..
padahal adek aku punya..

peduli apa aku..
kalau kor tgk kat kek tu..
kan ader nama aku...
so consider aku sambut skali je lah..
hahaha....

thankiu kak amy for the suprising kononya...
love u....











No comments:

Post a Comment