Sunday, May 24, 2009

jalang-jalang...

date: 19 may 2009..
day: tuesday..
tyme: entah ler..

hmm...
si luqman abes keje pkul 10..
janji dgan dier nak tgk muvie midnight..
but aku pg dati rumah pg tmpt keje dier dulu...
kenalah tunggu dia abes keje pkul 10 mlam camtu..







ha..nak tau citer ape we all tgk...
Angel and Damons...
since muvie start pukul 12,
we all abeskan masa kat starbucks sambil online....
dier citer lah...
pnat harinie keje..
kesian nyer..
hahahaha...
kat starbucks..
order chocolate creamchip...
aku minum 100 plus utk gain energy malam tuh.
ahahhaha.
xnak ngantok kan...



tgk muvie nie..
ok jugak..
aku suka sound effect dier...
mmg kelas..
tapi citer nie more top the chatolic side ler..
bleh lari akidah jgak tgk..
tak caya tgk sendiri...
betul...aku tak tipu...

abes muvie, trus gerak ke keta..
nak blik lah..
tapi yang tak best nyer.
luqman bleh park kat ALOHA...
penat gler jalan dari klcc pg parking..

marah jugak lah aku dgan luqman nieh..
tapi dier minx maaflah sebab parking jauh..
dah parking nie jer yang kosong masa nak dtg..
huhuhuh...

luqman hantar blik segambut..
yelah..dah lewat pagi...dlam pkul 4...
malsa nak blik umah..
nanti mak aku marah plak..
blik umah cezen aku...
hhuhuhuh......
sampai umah cezen...
tak bleh tido...
borak punya borak..
jam pukul 7 pagi..
mak ai...lama goler berborak..baru feel ngantok...
trus tido...
huhuuhuhuhuh






No comments:

Post a Comment