Wednesday, June 2, 2010

semut hitam lawan semut merah..

ha..menarik tak topik tuh....?
alah actually its all about a people who love to jump friend and stole our friend...
diperhebatkan lagi dgan kata2 nya yang pandai walaupun belajar tak tinggi sebenarnya dan perasan belajar samapi ke menara gading..MENARA GADING KER? GADING GAJAH kau?
dia adalah semut hitam yang suam2 sebenarnya takut kepada kami yang digelar semut merah..
sbabnya...mulut yang lebih tajam dari mata pedang..

thats why manusia selalu take all da advantage yg ada dkt depan mata..
hmmm..muak lah nak cerita pasal org lain sebab sepatutnya kita bwat reunion BERGABUNG MELETOP kan manusia2 sedemikian..sbabnya biler berjumpa cerita nyer akan dibawa kepada kawan yang benci kat kita padahla semuanya bermula dari dier..

rasa nak panggil semua askar2 dan arahkan supaya hapuskan raksasa berbadan bulat..
sbab tak tahulah nak ckpa mcm mana..
adakah anda PSYCHO? SEDESPERATE YG MUNGKIN atau mmg SUKA TGK ORG LAIN BERGADUH...

cerita dua>
aku tak mintak lebih dari kau sebabnya aku rasa aku yang banyak memberi dkat kau..
aku tak sangka kau boleh lupa aku yang kau anggap sahabat tu..siap pnah kat dgan aku kalau kau kawen aku akan jadi pengapit...
terkilan sebab ada jgak manusia mcm kau yang tak tahu apa maksud MENGHARGAI SESEORANG..

No comments:

Post a Comment