Friday, February 12, 2010

ada lagi..

affa, u lupe password blog u ker..?
first question drpd akak i sorg nieh..
heheh..xder lah madam,
nak berehat jap drpd blogging nieh..

aper cerita baru..?
ntah lah rasanya sumer dah taw...
yang aku nieh dah tamatkan pengajian diploma aku...

skrng nieh mmg keje dgan nokia..
ramai yang jeles mcm mana aku dpat kat nokia...
alah ada cable boleh lah..
tapi mmg berbaloi dpt keje kt stu..
basic dia mak ai..
cam tak caye jer...
mmber jeles sbab NOKIA u ols..bkan NOK KIAH..
hahah....mgkin dah rezeki aku dpat kat situ...

alam lain, mmg sronok melihat lakona drama diterajui oleh mereka2 yang kuat bersandiwara..
nak2 pulak yang hot kan..katanya lah...
bila si uda dan dara meroyan tak tentu pasal aku pon dok tgk jer lah....
hai...bleh mng emmy award korg..
si dia kuat bertanya mcm mana dgan life org lain..
sbuk plak aku nak taw..
tapi biler korg citer, aku mmg love join sekaki....

hangat bercinta tapi tak tau sampaii biler..
yelah tak tau diterima atau tidak oleh org tua..
biasa lah anak teruna...byk je bnda kena jaga...
tapi mmg terasa nikmat cinta dgan si dia...
haha...plastik ker..?matilah...

sbuk blogging, smbil pop caht kt fb,
dah lama tak bkak ym amek kau ramai gler yang request..
tak sedar palk..yelah kan dah lama tak bukak ym..
sklai buka bertimbun msg...hahaha...

dik non, meh sini nak pesan...
bila aku senang aku cari kau k...
bukan tyme kau susah kau cari kau....
adios( gaya meluat rasa nak sembur je air liur kat kau)


No comments:

Post a Comment