Thursday, June 25, 2009

cliche lah weih...

semalam hari yang paling mendebarkan...
sebab presentation comm theory..
tajuk nyer...magic bullet theory..
mmg luas kalau nak citer pasal theori nie..
jantung dah dupdapdupdap..
sbab first group yang present dah kena blasah cukup2..
n ader 3 panel dari kelas lain...
mmg cuak lah...


giliran group aku plak nieh..
permulaan yang baik coz tak der group yang present clip video...
kira nak bagi dorg paham lagi lah..
mula2 mmg tak tahu nak explain aper sbabnya...
sumer idea dlam pale dah lari...
si zud berkata..affa explain lah...
oey...aku explain..
prap...mmg kaw2 aku bg...

magic bullet nieh mmg susah nak terangkan..
sumer budk dlam kelas diam mcm terpesona dgan presentation group aku nieh..
giliran zud bermadah...
agak bermakna isi2 dia..
misae membantu..
begitu juga diba...

persembahan berjalan lancar...
tepukan tangan diberikan..
rasa macam buat presentation utk korporat plak..
giliran soal jawab bermula...

pergh...
bertubi-tubi group lain bertanyakan soklan..
dijawab satu persatu....
tapi....satu group nieh...
mereka bertanyakan unexpected question..
aku macam ha..?
mana dia korek soklan nieh..
what u can relate this theory with interpersonal communication?
mmg susah sikit nak jawab...

bila lecturer mencelah dan berkata...
tak dapat jawab ker..?(sort of la..)
aku macm terdiam..
kiranya budak yang bertanyakan nieh gempak lah..
come out with the question..
aku secara amarah nyer...
takper2...

aku dgan muka yang kejam nyer...
blik ke sit aku dan buat muka tak puas hati..
kelas abes..
ader member aku cakap...
sbnarnya...
soklan budak tu made from internet..
haa..?
pokemak btol...

budk nie menambah lagi..
alah bukan soklan kau td tu jer..
yang sblom nie pon dia guma the same medium utk trapt group lain..
wut the fuck...
kalau kau tuh dah takder idea nak tanyer..
jgan nak curi pulak soklan internet..
kurang terpelajar lah namanya..
tolong lah..
at least come out with ur fuckin question to asked...
bodoh...

dah lah group kau bleh berambus fari kelas tuh tyme kita org present...
aku tak mintak kau respect group aku..
tapi kau bleh pikir sendiri lah..

adios....


No comments:

Post a Comment