Tuesday, March 24, 2009

stupidity day.....

aku pg kelas je arinie dalam keadaan hujan...
smpai kat kelas...si licin tanya aku..
affa mana your group research....

dgan slamba affa menjawab..
sorry sir, ma member xdtg..hujan kan..
dier aper lg...mcm nak ngamuk pun ader...
aku punya panas kuar kelas sambil ckap..bustard betul....
panas lah aku dah dtg kelas kau pun dah cukup bagus..
taulah aku nak settlekan keje aku...

masuk kelas si kertu tuh,ada test..
test yang tak berapa nak test...
main tiru2..hahahha...
abes kelas si kertu...
settlekan kerja si nazri plak...
ha..amekkau aku bg tiptop punya research..
terkesima dia bler aku submit kerja dier...

blik pg bank sbb duet dah kering...
pc maybank cam bodoh takbleh nak kuarkan duet..
last2 pg cimb...

blik tggu bas seranas...bas penaja kan...
dlam bas si driver boleh plak mengamok kat si budak kerl sbb main langsir..
hellooo...slah ker nak main langsir..
bkannya bapak kau yang beli langsir tuh then suruh kau psang kat bas yang azab tuh..
aku pun tgk jerlah gelagat si driver yang agak giler tuh...

sampai bintang lpak zahra...makan time...
tak tau nak bwat aper dah..
tu yang sibuk menaip nieh....

besok nak pg jb dah..
smapi jumaat pasal nak bwat research si mr nazri@kilat tuh...
hahahha.....

No comments:

Post a Comment